Порядок повернення / обміну товару 

  1. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право в чотирнадцятиденний (14 днів) термін обміняти товар належної якості на аналогічний товар, якщо товар не задовольняє покупця за формою, габаритами, кольором, розмірами або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням. 
  2. Обмін або повернення можливе, якщо продукція не використовувалася, її зовнішній вигляд і споживчі властивості повністю збережені, а у вас залишилися ярлик і упаковка. 

Умови обміну та повернення товару неналежної якості: 
1. Заміна або повернення товару з виявленим в процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом (істотним недоліком) проводиться на підставах і в терміни, встановлені Законом України "Про захист прав споживачів". 
 2. Повернення або обмін товарів неналежної якості здійснюється безкоштовно.
 
Обміну та поверненню НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ:  

  •   ветеринарні препарати 
  •   ветеринарні вакцини 
  •   вітаміни і кормові добавки 
  •   готові корми, консерви, ласощі 
  •   засоби по догляду за тваринами (ножиці, гребінці, когтерези, кусачки та ін.) 
  •  товари, що не мають недоліків, з моменту покупки яких пройшло більше 14 днів. 
  •  товари, що не мають недоліків і не були у вживанні  
  •  товари з ушкодженнями (пошкодженням упаковки, корпусу і т.д.), а так само ті, які були пошкоджені / зіпсовані з вини покупця. 

Як уникнути непорозумінь
 1. При отриманні товару перевірити цілісність, комплектацію та все якісні характеристики товару безпосередньо у відділенні перевізника або в присутності кур'єра 
 2. При виявленні дефектів необхідно діяти відповідно до внутрішніх правил перевізника, тобто скласти офіційний Акт про виявлення дефекту або недокомплектації. 
 3. У телефонному режимі повідомити менеджера інтернет-магазину про виявлені невідповідності. 


Ви можете повернути товар відразу на місці, якщо при огляді:  
1. не сподобався розмір або зовнішній вигляд товару; 
2. товар не відповідає ваше замовлення. 
При цьому не відкривати сам товар (саме товар, а не посилку)! 
Всі претензії за зовнішнім виглядом придбаного товару приймаються в момент доставки! (В телефонному режимі повідомити менеджера інтернет-магазину про виявлені невідповідності)